Dagen i dag, kort tur, mye hvile og skrive handlelapp.

 

 

 

Ja så er søndagen snart over heldigvis, da jeg våknet tidlig i dag tidlig kan vel kalle det det når jeg sto opp klokken 05.00 fikk ikke sove uansett.

 

Spiste litt så gikk jeg ut på en liten tur kjente turen jeg hadde i går både i beina og resten av kroppen, men ut måtte jeg uansett så det ble en liten tur i en folketom by det var godt det.

 

Da jeg kom hjem så slengte jeg meg på sofaen, gjett hva som skjedde jo jeg sovnet som en stein å det var godt det. Så ble det middag litt suppe var godt selv om det er en søndag jeg tar en slik middag, er ikke en slik person som se på dagen når det gjelder mat jeg ser på budsjettet sånn er det bare.

 

Og så har jeg også skrevet handle lista mi eller handlelapp for på den er det fire ting som jeg må ha, jeg er ikke så veldig storforlangende når det gjelder mat her må det gå etter kroner og øre.

 

Nå sitter jeg og ser på tv og det er det jeg skal i kveld.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Fint at det ikke bare er meg som spiser det de har lyst på selv om det er søndag, kan jo ha noe enkelt på en slik dag også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg