Dagen i dag jaja det har vært en dag det også.

 

 

 

I dag har det vært to regnbyger her i allefall skulle ønske det kom mer jeg da av hensyn til skogbrannfaren, men om seks dager vil jeg ha sol og fint vær. På 17 mai vil jeg ha sol og fint vær skal være alene men jeg skal en tur ned til byen eller tre, vil jo se mange glade barn i sol og fint vær som er å går i barnetoget. Skal også ut lenge før det for jeg skal jo ut å se etter flasker for her i byen så har de noe som heter 16 mai festen og da kan det jo hende det er en del tomflasker etter folk som har vært ute på byen, og så har jo russen vært ute og rullet og festet rundt omkring så det kan bli en del ut av det.

 

Og det blir mye korpsmusikk den dagen skal også på en ute konsert som ett av korpsene her i byen skal ha, den pleier å være gratis så jeg håper at den er gratis i år også sånn at jeg kan gå å høre og se på den konserten.

 

I dag så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, har gått meg en lang og god tur selv om det regnet det var faktisk deilig.

 

Så har jeg sett på tv sommerhytta må jeg ha med meg, og så blir det litt mer tv titting før jeg kryper til sengs.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ja, er vel en del flasker å finne etter 17 mai feiring, husker du var på kafé med ei for en stund siden, ble det bare med den ene gangen? Her lager jeg kyllingsuppe, og steker rundstykker til, ha en fin dag, alltid kjekt å lese bloggen din, klem fra meg

      1. Ja det kan nok bli en del flasker etter 17 mai men jeg tenker også på 16 mai festen her i byen, så derfor skal jeg tidlig ut på 17 mai for å samle tomflasker.

        Ja jeg var på kafe med ei for en stund siden, det ble med den gangen for hun har flyttet.

        Jeg skal lage meg byggotto i stede for risotto. Takk for at du syntes det er kjekt å lese bloggen min.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg