Dagen i dag jaja den har da vært bra tror jeg da.

 

 

I dag har jeg ikke gjort annet enn å gå meg en lang tur, og slappet av så mye som mulig så kan jeg gå på med friskt mot i morgen og møte helgen med ekstra energi.

 

Ja nå kommer det noen ord som noen ikke liker men det driter jeg i min blogg så jeg skriver det jeg vil, jeg fant noen tomflasker som jeg skal spare opp før jeg går og panter en pose er litt lite å gå med syntes jeg da. Håper jeg finner flere i morgen og i helgen så jeg kan pante på lørdag eller søndag, de pengene skal jeg spare sånn at jeg slipper å ta av det jeg skal leve av til å gå til tannlegen. Blir ikke noen annen måte å gjøre det på sånn er det, for dette skal jeg klare selv uten hjelp utenfra for det vil jeg ikke gjøre denne gangen. For alle sliter nå med høye strømpriser, mat priser og drivstoff priser jeg er glad jeg ikke kjører bil så de prisene behøver ikke jeg å tenke på.

 

Nei nå ble det mye klaging fra meg ser jeg, så jeg får avslutte her før jeg skriver noe jeg vil angre på eller ikke har noe greie på.

 

Lag dere en fin kveld og en god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei på deg! 😊 Det må da bare være positivt at noen samler flasker, skulle jeg tro. Godt noen kan få nytte av det som andre bare slenger fra seg.

      Klem fra meg

      1. Ja jeg også mener det bare er positivt for naturen og by miljøet, og ja bare godt det at noen tar seg av plasten og metalen som ligger å slenger rundt gode penger er det også for de som tar seg tid og plukker opp etter dem som kaster det fra seg overalt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Utrolig mange som bare slenger i fra seg og andre plukker opp. Håper du finner noen å pante. Tannlege er dyrt, skal til lege i dag og tannlege 1 sept. Har frikort hos legen.
      Drivstoff er dyrt og måtte ut med 1000 kr, og snart får vi bomstasjoner. Er ikke løsning med støtteordninger for strømmen, og skjønner ikke at det blir makspris. God helg til deg, og klem til deg fra meg.

      1. Jeg har funnet en bærepose full i dag også, men det skal samles opp slik at jeg får en full søppel sekk.

        Tannlege er dyrt som fy skal til tannlegen den 13 september legen får jeg vente med, frikort hos lege går jeg ikke før jeg må sånn er det bare.

        Drivstoff trenger jeg ikke her går det i joggesko. Veit nå ikke det med strømstøtte jeg må bare ta det med strøm som det er dyrt med strømstøtte, makspris det hadde vært kjekt men det skjer ikke for da tjener ikke staten nok på de dyre strømprisene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Dette er ikke klaging, AudMarit – det er fakta rett og slett! Supert å pante flasker – det blir fort penger av det altså! Ikke så lenge siden jeg fresa på butikken med en sånn stor pose fra Clas Ohlsson full…. det var nesten 100 spenn, det! Stå på – og blås i de som er frekke! Jeg syns du er topp! Klem <3

      1. Ja det blir fort penger av tomflasker en full stor søppel sekk blir fort 500 kroner har vært oppi 700 kroner på det meste, så jeg kommer til å fortsette å samle flasker. Jeg står på og over ser de frekke.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg