Dagen i dag ja ja påsken er her.

 

 

 

Dagen startet med frokost og kaffe ja så leste jeg noen blogger, det er en jeg ikke kommer inn på som jeg har pleid å lese hver dag så der er det skjedd noe rart. Jeg pleier å lese strikkekjerringa men når jeg skal gå inn på den bloggen får jeg feilmelding jeg skrev litt om det i forrige innlegg, litt rart når det bare gjelder den ja ja er jeg blokkert fra en blogg sånn kan det gå.

 

Håper ikke jeg har sakt eller skrevet noe som har såret eieren av den bloggen, for jeg prøver bare å være snill og grei.

 

 

Så bar det ut på tur i snøvær, da jeg var ute i snøværet så ringte venninnen min som ønsket ett besøk av meg til kaffe og skravling. Var også oppe og handlet litt for henne sånn at hun har i hus det hun trenger fram til lørdagen, for da er det oppe igjen nei butikken som hun pleier å handle i er jo blitt en slik søndagsåpen butikk så den er jo oppe i hele påsken. Jeg er ikke den som handler mest når det er helligdager, venter til vanlig ukedag igjen så jeg klarer meg helt fint fram til tirsdagen det må jeg bare.

 

Nå skal jeg se på tv og spise litt det er vel på tide nå.

 

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

11 kommentarer
      1. Har forstått det har hatt dialog med strikkekjerrina så har forstått at det ligger hos blogg.no, jeg ville bare si i fra til henne fikk ikke tak i henne på noen annen måte enn det innlegget. Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Leser samme blogg. Opplevde det samme som deg med innlegget om tannlegebesøket. Feilen ligger hos blogg, og det ordner seg sikkert. Ha en fin skjærtorsdag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja de har noen problemer inne på blogg.no om dagen, men dette hadde jeg ikke opplevd før så jeg måtte skrive ett innlegg om det for å gjøre bloggeren oppmerksom på det. Å det var hun vist fra før kom jo ikke inn på bloggen i det heletatt på det tidspunktet så derfor skrev jeg det, får håpe det problemet og noen til blir ordnet.

        Ønsker deg en kjempefin skjærtorsdag her regner det i dag men ellers bra.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ja, huff! Dette var skikkelig ekkelt!
      Håper virkelig blogg klarer å få ordnet opp i dette. Jeg har ikke fått noe svar enda på hva som er problemet.
      Det er trist hvis noen tror jeg har blokkert dem for det har jeg ikke.
      Har absolutt ikke noen grunn til å blokkere noen og slett ikke deg. <3
      Tør ikke å slette innlegget heller før jeg har fått svar fra Blogg på hva det er som er grunnen til at dette har skjedd.
      Det ser ut til at de andre innleggene fungerer som de skal heldigvis.
      Håper du får en kjempefin kveld! 🙂

      1. Jeg ville bare gjøre deg oppmerksom på det jeg, har kommet inn på alle innleggene dine i dag å som jeg gleder meg til fotballkampen i kveld. Håper virkelig Bodø Glimt slår Roma så det synger i dag.

        Jeg er innom bloggen din flere ganger om dagen for den er så utrolig koselig og fin.

        Det kan jeg forstå at du syntes helt i starten så trodde jeg at jeg var blokket, men har nå fått klarhet i at det er blogg.no som har problemer igjen så ta det med ro for det gjør jeg nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Ja, det blir helt utrolig spennende å se kampen i kveld.
          Koselig at du liker bloggen.
          Nå krysser jeg fingrene for bra resultat. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg