Dagen i dag ja en liten oppdatering er vel på høy tid nå.

 

 

 

Har nå vært på en tur i dag også, var oppe hos venninnen min en tur i dag. Karret meg opp tok sin tid å komme opp i stående stilling på morgenen, så på sporten og så ringte venninnen min når gutta hadde gått i mål på skiskytingen ble jo medaljer både på jentene og gutta i dag pluss på skøyter.

 

Jeg gikk opp til venninnen min på en kaffekopp og skravling, det tok lang tid å gå opp til henne men det gikk. Så var jeg en tur oppe i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for dagen og helgen, regner med at hun ringer i morgen også det er bare trivelig å gå opp til henne for da har både hun og jeg noen å prate med.

 

Jeg kom meg hjem og da slengte jeg meg på sofaen, slengte og slengte fru blom men jeg kom meg ned på sofaen for å slappe av. Gikk litt dårlig det med å slappe av, etter at jeg hadde fått meg en flaske med varmt vann og la den bak ryggen og det lindret litt og jeg sovnet så det må jo ha fungert.

 

Så i kveld så gikk jeg bort på KIWI og kjøpte meg smertestillende, var en leser som hjalp meg slik at jeg fikk kjøpt det så da har jeg litt til å hjelpe meg med den vonde ryggen. Er godt og ha butikker som ikke stenger før klokken 23.00, nå sitter jeg og ser på Mesternes mester.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen. Godt at du fikk tak i smertestillende på Kiwi, og jeg er enig i at det er kjekt at butikken er åpen til kl 23. Håper det ble søvn i natt på deg. Jeg skulle se The Voice i går, men la meg på sofa og slokna. Sov i 1 1/2 time og fikk merkelig nok sove i natt. Blir fort sliten av smerter om jeg blir stående ei stund, noe som skjedde i går på kjøpesenter. Nå er 5 mila korta ned til 3 og det er visst dårlig vær. Får håpe det ikke blir for utmattende for våre utøvere. Håper det går bedre med ryggen din i dag og ha en fortsatt god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg så ikke på The Voice, så på gullrekka på NRK og mye annet.

        Jeg fikk med meg målgang på 5 mila eller 3 mila ble det ja, vind og mange kuldegrader der borte i Kina.

        Nja ikke bra igjen men smertene er litt mindre, for man blir jo så sliten av å gå rundt med smerter. Det blir nok bra igjen snart får jeg da håpe.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er veldig dumt og vondt med denne ryggen, jeg skulle ønske at det var bedre i dag men den gang ei. Jeg har sendt mail til deg så da har du vel fått den håper jeg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg