Dagen i dag ja den har virkelig vært rolig.

 

 

Dagen i dag har vært veldig rolig her i huset, har for det meste vært inne bare en tur ute i postkassa en tur med hjerte i halsen ja jeg er faktisk redd etter at jeg falt og brakk håndleddet.

 

Men i dag tidlig kom styrelederen med blomster til meg bilde kommer i morgen,  de er rett å slett noen vakre blomster i min yndlings type og farger og hun sa jeg kunne skrive en melding så kunne hun handle med til meg fra butikken så det skal jeg gjøre for jeg trenger knekke brød for jeg spiste de siste jeg hadde for en time siden så nå har jeg ikke mer og jeg tør ikke gå så langt som i butikken i dette været og føret ute.

 

Men det har jo vært mye soving og hvile for jeg hadde mye å ta igjen, jeg vet at man ikke klarer og ta igjen søvn men jeg trengte den søvnen nå.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer
      1. Ja det var veldig fint gjort, tør jo ikke å gå ditt selv på grunn av glatta så jeg skal kontakte henne i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg