Dagen i dag ja den har da godt den også.

 

 

 

 

Da jeg sto opp i dag så var det så utrolig stille at en skulle tro at jeg var helt alene i verden, men så var klokken godt over 10 for den var 10.30 så det var ikke så rart at det var stille i huset for alle var jo reist på jobb. Å så hadde det snødd i hele natt og gjorde det fortsatt når jeg sto opp, men nå så er det ikke snø som kommer fra himmelen for det er da altfor vått til det.

 

Så ringte venninnen min og ønsket å ha noen å skravle med, så hun lurte på om jeg ønsket å ta en kaffe med henne oppe hos henne å det gjorde jeg selvfølgelig for jeg trengte noen å skravle med jeg også.

Så var jeg oppe å handlet for henne og litt for meg selv også, trengte ikke så mye men litt.

 

Nå sitter jeg å ser på farmen kjendis spennende å se hvem som ryker ut i kveld det skal være to som må hjem før semifinalen, den som vinner får vi greie på på søndag for da  er det finalen en ting er sikkert det er den beste som vinner sånn er det i alle konkurranser.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Da har jeg klikket både på nettbrett og på pc. Litt blir det jo. Var jo spennende med Farmen i går. De tre som er igjen er verdige vinnere, så det kommer til å bli spennende på søndag. Den beste vinner hvem enn det blir.

      Leste også om hvilke blogger man vi ha mer opp i lyset. Kjerringtanker, Vibbedille, Ninautenfilter, og din selvfølgelig.

      Klem til deg fra meg.

      1. Ja det blir jo litt tusen takk for klikkene. Ja det blir spennende på søndag å få sett hvem som vinner, håper da på Lasse men det er den beste som vinner uansett.

        Ja disse bloggene som du skriver her ha mer opp og fram.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg