Dagen i dag i vakkert vær og fine omgivelser.

Mange fine farger og en vakker solskinnsdag,var på ett kjempefint marked og det sto virkelig til forventningene. Jeg har aldri vært på ett slikt marked før, før vi dro på markedet så var jeg med og gikk tur med tre hunder vi gikk i en palmeskog  skal få tatt noen bilder av den en av dagene.

 

Og så er det en del kos med denne lille krabaten, og de andre dyrene og en del samtaler som jeg ikke skal gå noe mer inn på.

 

Har også hatt noen gode måltider, er så koselig å være flere som spiser sammen det er jo noe jeg ikke er så vant til .

 

Lag dere  en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake

 

Aud-Marit .

 

14 kommentarer
      1. Om jeg koser meg ja gjett om jeg gjør,og jeg koser meg veldig i dag også med sol og varme. Skal skrive ett innlegg etterpå,med bilde av sol fjell og palmer.

        Ønsker deg en kjempefin dag.
        Klem fra meg til deg.

    1. Åhhh, for en nydelig katt 😍🐈
      Og bougainvilleaen blomstrer så flott 🌺🌺🌺
      Tenker det er uvant, men koselig å ha selskap ved måltidene.
      Kos deg masse resten av dagene ❤️

      1. Ja den kattungen er helt vidunderlig vakker ja alle kattene og hundene er så fine og snille,Ja de blomstene er så vakre i fargen. Er uvant men deilig med selskap når man spiser, er ikke sånt jeg har hjemme.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det skal jeg og gjør jeg det er jammen deilig, er noe som jeg kommer til og gjøre igjen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Dette blir nok en kjempefin ferie for deg🙂 og gode samtaler rundt et måltid mat, det er virkelig herlig🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg