Dagen i dag, har vel gjort litt.

 

 

 

I dag så startet jeg dagen med å lese noen blogger klokken 07.00 med kaffe og koste meg, så tok jeg på meg skoa og ei lett jakke å gikk meg en lang tur. Da jeg kom inn igjen så vasket jeg hele leiligheten min, så gikk jeg inn på mailen å fant ut at skattemeldingen min var klar. Jeg fikk igjen på skatten ett par tusen kroner det hadde jeg ikke trodd, sjekket over skattemeldingen og sendte den for der var alt som det skulle.

 

Så ringte venninnen min den eneste jeg har som vil ha noe med meg å gjøre, gikk opp til henne på en kopp kaffe og var å handlet for henne med doble munnbind og hansker som jeg også spriter.

 

Jeg handlet i går så det slapp jeg i dag, så der var det penger spart.

 

Nå har jeg sendt en mail til egmont og etterlyst fakturagrunnlaget  for februar for det er ikke kommet enda, så nå er det etterlyst også så jeg har da fått gjort noe i dag.

 

Nå sitter jeg og ser/ hører på tv og skriver dette innlegget til dere, nå skal jeg bare se på tv i noen timer til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Her har jeg vært uten nett i dag, nå er det tilbake. Ja det ble en ganske fin dag i går. Ja det var godt å få unna husarbeidet og å hjelpe andre, da har jeg det bra og føler at jeg har fått gjort litt meningsfylt.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så bra at du får penger igjen på skatten. Jeg har ikke fått skattemeldingen ennå så her vet jeg ikke hva det blir. Vært å handlet til påsken i dag, det meste unnagjort. Håper så bra vær i påsken, men vi får ta en dag av gangen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var godt at jeg får igjen på skatten. Den kommer nok alle skal ha fått dem innen den 7 april.

        Jeg skal handle det jeg pleier på mandagen så er det jeg skal ha til påske i det jeg pleier. Jeg håper at været vi har hatt fram til nå fortsetter ut påsken, men man får bare vente å se.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg