Dagen i dag har vært veldig fin.

 

 

 

 

Har hatt en kjempeflott dag i dag både værmessig, kroppen har spilt på lag med meg i nesten hele dag og det er noe jeg ikke er vant til når det er varmt i været. Det eneste som ikke har spilt på lag med meg, men det er jo noe som jeg er vant til men jeg skal ikke klage over det nå. Har jo hatt en kjempefin dag så hvorfor skal tankene da ødelegge kvelden for meg så jeg skal prøve å se om jeg klarer og overkjøre tankene mine, selv om det kan bli vanskelig skal jo prøve så godt jeg kan bedre får jeg jo ikke gjort det.

 

Så var jeg nå i kveld og handlet inn noe jeg hadde glemt å skrive på handlelista til i går morgen, så da sier det seg selv at jeg glemte det i går morgens men jeg fikk det i hus i kveld. Da håper jeg at jeg slipper å gå i butikken mer denne uken, må jeg så har jeg noen kroner igjen på matbudsjettet hadde jo håpet at det skulle bli sparepenger men mangler jeg noe så har jeg til det så det er ingen fare.

 

Nå har jeg igjen og nominere to bloggere til så er jeg ferdig med å nominere bloggere til vixsen nei det er tre til, da har jeg faktisk nominert alle bloggene som jeg følger fast.

 

 

Nå blir det å se på tv og slappe av til jeg skal finne senga og si takk for i dag, ser litt på paralympisk er imponert over hva de funksjonshemmede får til er virkelig imponert så jeg skal se på det. Det vises på NRK så da er det enkelt å få det med seg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg