Dagen i dag har vært veldig fin.

 

 

Solen har vært fremme i hele dag, men det var kaldt på morgenen da jeg gikk i butikken men hva gjør vel det. En time etter at jeg kom hjem fra butikken så ringte venninnen min, så jeg gikk opp til henne vi drakk kaffe og skravla om alt og ingenting. Hun mente at jeg skulle unne meg en tur på bingo, å så jeg gjorde skulle bare være med på ett spill for så å gå meg en tur. Det var en opptur å bli med på det spillet, det var jackpot spillet å gjett hva som skjedde det kommer dere aldri til å gjette. Jo jeg vant jeg vant over 24000 kroner, så her blir det sparings på meg gjett om jeg ble glad da jeg fikk melding om at jeg vant.

 

Har akkurat sett på sommerhytta, blir spennende å se hvem som vinner hytta.

 

 

Nå er det nyhetene å så veit jeg ikke hva jeg skal se på, blir ikke så veldig sent på meg i dag men det blir spennende å se om man får sove i dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

18 kommentarer
      1. Tusen takk. Jeg ble så glad når den meldingen kom at jeg holdt på å ramle ut av sofaen. Ja gjett om jeg skal nyte kvelden.

        Klem fra meg til deg.

      1. Å tusen takk, jeg ble så glad at jeg holdt på å ramle ut av sofaen når meldingen kom. Jeg hadde jo aldri trodd det at jeg skulle ta potten, nå er det slutt på å gå ditt i noen uker.

        Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk, litt ekstra for meg er det mye penger ekstra. Ja jeg sparer til kamera, skal ikke bruke dette til det dette skal jeg ha på buffer konto.

        Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk, ja gleden sto i taket her. Jeg gråt faktisk en skvett, ja det er kjempe godt å ha mer enn litt på buffer konto.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var kjempe digg, så da kan jeg starte spare buffer sånn at jeg ikke går tom igjen.

        Har kost meg med en kyllingtallerken og cola, å det var den kosen jeg skal unne meg. Må jo bruke hode å spare.

        Ønsker deg en kjempe fin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg