Dagen i dag har vært tung og kjedelig.

 

 

 

Ja i dag så har alt vært grått og trist i allefall inni mitt hode, har ikke vært noen god dag men det har vel vært min egen skyld. Har da vært ute å gått meg en liten tur i dag også, men man blir jo nesten gal av å måtte gå rundt alene. Har ikke pratet med en kjeft i dag men det er vel slik mitt liv er blitt for å være sånn, håper det blir litt bedre men det tar vel noen dager skal jo ikke ha kontakt med en eneste person.

 

 

Nei nå får jeg avslutte her før jeg skriver noe jeg kommer til å angre på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg