Dagen i dag har vært tom som alltid en vanlig dag i mitt liv med andre ord.

 

 

 

Som alltid dagen etter ett samvær har vært tomhetsfølelse sånn har det vært siden jeg hadde mitt første samvær og måtte dra fra mine to barn, i starten var de jo veldig små og da var det ekstremt tøft for meg å måtte dra fra barna mine i dag så ser jeg jo at guttene har det bra der de er  de får mye som jeg ikke hadde hatt mulighet til å gi dem.

 

Men uansett så er det vondt for meg men gutta tar det bedre nå enn de gjorde i starten, og det gjør det litt enklere for meg også selv om det er sårt og vondt for meg.

 

Dagen i dag har jeg brukt på å samle flasker sånn at jeg har noe ekstra og rusle med noe som trengs i disse tider, jeg skal ikke gnåle om det i det kjedsomme men disse prisene går jo rett i taket her er det slik at jeg må velge hva jeg skal spise og hvilket måltid jeg faktisk må kutte ut sånn er det bare så sier jeg meg ferdig med det temaet.

 

Var også oppe hos venninnen min på kaffe og litt skravling som er godt for både henne og meg, hverdagen hadde vært enda tommere uten henne ja det er sant sånn er det. Var også oppe og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen, så bar det ut på tur igjen og fant 15 flasker til på vei hjem. Har sittet å sett på både håndball og fotball i ettermiddag, nå er det skal vi danse etter det så er det vel mer og se på før det bare er å finne senga sånn går no dagan sier jeg bare.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. ja,er ikke vanskelig å forstå ang barna,er jo ikke ofte dere er sammen heller,bor de et godt stykke unna?men du har vel kontakt på telefonen, men sårt er det jo,håper du har en brukbar kveld,ser og skal vi danse,har jo en favoritt, klem fra meg

      1. Ja det er veldig sårt å rart, jeg har 2 samvær med hver av guttene med varighet 4 timer og to felles samvær som også har 4 timers varighet med andre ord fire samvær av 4 timer. Ja jeg kan ringe dem men de er ikke så glad i å prate i telefonen, ikke så glad i det selv heller for det oppstår ofte misforståelser for det er ikke alltid jeg hører hva de sier sånn er det bare.

        Kvelden har da vært bra ser på skal vi danse jeg har mine favoritter også, den ene min kommer nok i duell ser det ut til ut fra poengene fra dommerpanelet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      2. Ja den ene bor i bygda er ca en time i bil unna og jeg kjører ikke bil, han andre bor i Telemark nærmere bestemt Lunde kan ta sørlandsbanen fra Kongsberg til Lunde.

    2. Skjønner godt at det blir tomt dagen derpå altså! Sårt og spesielt det der! Godt at det er litt bedre tilgang på flasker igjen – det er jo utrolige priser på den maten etterhvert! God klem <3

      1. Ja det er veldig rart og sårt dagen derpå. Godt det er folk som drikker altså for det kommer meg og flere tilgode, ja de prisene på mat går jo rett til himmels, hadde vært greit om litt av prisene kommer de som dyrker og produserer maten som for eksempel bonden men nei da det går til skatter og avgifter så staten hover inn penger.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg