Dagen i dag har vært rolig og fin.

 

 

 

 

Dagen i dag har vært fin sånn værmessig og rolig jeg har bare tatt livet med ro, har faktisk ikke vært på tur en gang i dag ville bare slappe av.

 

Har skrevet handlelisten til i morgen tidlig, da får jeg i allefall med meg det jeg trenger i morgen og framover i uken orker ikke en slik helg som jeg har hatt i helgen. Skrev ikke noe om det men skapet var tomt i går så det blir godt å handle i morgen.

 

Og så har jeg sittet og nominert blogger til vixsen, ja det ble noen for det er mange som trenger en nominasjon og oppmuntring syntes jeg da.

 

Nå sitter jeg og venter på Rosenborg kamp på eurosport Norge klokken 20.00, så det blir en kamp på meg sitter å ser på en nå Viking og Vålerenga som det ser ut til å bli poengdeling. Rosenborg skal spille mot Odd da håper jeg på Rosenborg seier sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg