Dagen i dag, har vært på tur i dag også fisket har jeg også gjort.

 

 

 

Dagen startet med ett brak ja de drev med en slik steinknuser eller hakke maskin, i det jeg sto opp så sprengte de den første ladningen i dag og de sluttet ikke før klokken 18.00 så jeg er glad jeg ikke var hjemme er utrolig slitsomt å høre på. Hele huset rister i takt med den hakkemaskinen, så da var det godt at jeg gikk meg en lang tur. Var også ute og fisket ta det med ro jeg har kjøpt meg fiskekort for sommeren, fikk det av forvaltningen min fikk to ørret som var klar for steikepanna så det ble middagen skal prøve lykken i morgen også for jeg vil ha litt fisk i fryseren min.

 

Jeg gikk langt men det var godt for jeg kom meg unna bråket hjemme, det var deilig å se naturen med alle sine farger til fordel for asfalt og den gråe byen. Man blir jo deprimert av å ikke komme seg ut i skogen og opp i trærne som jeg pleier og si, det å gå tur skulle vært på resept er litt kjedelig og alltid gå alene men det er noe jeg har blitt vant til nå så jeg skal ikke klage på det. Men noen ganger så gnager ensomheten hull på meg og det er det eneste jeg tenker på, men nå er det en slik inneklemt helligdag/fridag så det er nok mange som har tatt langhelg nå sånn er det bare på fredag er det nok mange barnehager som har planleggningsdag det pleier det å være.

 

Nå skal jeg se på tv før jeg finner senga.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så koselig med en tur, og gøy å få fisk! 😍 en kan jo ikke være hjemme i sånt btåk da! Vondt å føle på ensomhet, det er nok mange på feta i langhelger😢😢ta vare på seg, god klem!😘

      1. Ja veldig koselig med tur og fisk er moro å få, jeg fikk den ene på første kastet og den andre på tredje kast. Nei det var uholdbart å være hjemme i det bråket da er det koseligere å sitte ved et vann og fiske i fred og ro. Jeg føler meg ensom nesten hele tiden, det er mange som har tatt fri fram til mandag nå.

        Lag deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så stas å få fisk🐟Jeg syns egentlig det er moro å fiske, men får aldri napp… Og dermed forsvinner all tålmodighet. Ut i skogen, opp i trærne på blå resept har du fullstendig rett i! Lag deg en fin dag🙂

      1. Ja det var fint å få fisk for da blir det gratis middag.

        Det er utrolig kjedelig og stå eller sitte å fiske når fisken ikke biter. Ja det skulle virkelig ha vært for en blir friskere både fysisk og psykisk av og være ute på tur, selvfølgelig så kan kroniske sykdommer sett noen grenser på det.

        Lag deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jammen bra det var turvær når de holdt på med den hakkingen der. Det måtte jo være en lettelse når de stoppet. Så bra at du fikk fisk.😊
      Godt å ha fisk i fryseren, så jeg håper du får mer. Lykke til!🤗

      1. Det var bra fiske vær turværet kan diskuteres, jeg sier som jeg pleier fines ikke dårlig vær bare dårlige klær jeg er vanntett å takk gud for det ellers hadde vi alle hatt ett seriøst problem ikke bare for ytre situasjoner men indre for da hadde det som er i kroppen hadde jo også rent ut haha håper du tok den.

        Ja jeg er glad jeg fikk de to i går og fem til sammen i dag. Ja det er godt med mye gratis fisk i fryseren, som jeg kan lage både fiskepinner og fiskekaker av eller bare slenge en i stekepanna er mest ørret jeg får og det er kjempegod fisk.

        De skal nok fortsette med det i morgen tidlig, men det blir vel bra til slutt med to nye parkeringsplasser og nylagt asfalt på gårdsplassen vår.

        Godt jeg ikke skal være så mye hjemme i morgen da skal jeg på mestringssenteret på yoga og litt søm som jeg har planer om, så det blir spennende å se når de starter i morgen tidlig.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg