Dagen i dag har vært god og varm ja.

 

 

 

Hva har nå jeg gjort i dag veldig lite men litt ble det, var en tur oppe hos venninnen min og tok en kopp kaffe og skravlet om alt og ingenting. Så gikk jeg på apoteket og butikken i byen for det er jo tross alt billigere å handle på REMA 1000 enn på joker, for hun trengte noen medisiner så da tok jeg og slo to fluer i en smekk for henne.

 

Men ellers så har jeg ikke gjort noe mer enn å vaske en maskin med klær som snart er tørt, men de kan jo bare henge en stund til inne i stua. Nå skal jeg ta det med ro og bare gjøre ingenting, er deilig å ha noen slike dager for når det er så varmt som det er om dagen og det er fellesferie så da kan vel jeg også si at jeg har ferie selv om jeg er uføretrygdet og har det som kalles evig ferie.

 

Ser akkurat nå på fotball kamp mellom Strømsgodset og Odd de spiller i Drammen så da kan jeg heie litt på godset da, men laget i mitt hjerte er Rosenborg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg