Dagen i dag har vært fin men på ettermiddagen så kom regnet.

 

 

 

Dagen i dag startet jeg med en rykende varm kopp kaffe, og Godmorgen Norge det er ett koselig program og se på om morgenen. Så leste jeg noen blogger som jeg pleier før jeg gjorde meg klar til morgentur, og veit dere hva jeg fant faktisk noen tomflasker i dag også så jeg fikk kjøpt meg noen flere jule kaker som pepperkaker og kromkaker så nå har jeg to slag julekaker dem jeg liker best.

 

Så ringte venninnen min for hun ønsket noen å drikke kaffe med og skravle med, så gikk jeg opp i butikken for henne så hun fikk handlet litt og tatt ut noen kroner som hun skal gi i julegave til barnebarn.

 

Da jeg gikk hjem så kom regnet og det regnet ikke litt det plasket ned, og fy så glatt det ble ja ikke mye moro å gå når det blir bare hålke jaja sånn er det jo bare været får verken jeg eller noen andre gjort noe med.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg