Dagen i dag har vært fin men kaotisk i starten.

 

 

Dagen startet med kaffe og litt mat det må jo til det også, for uten mat og drikke duger ikke noen har jeg hørt eller var det helten jeg er jo ingen helt da. Så slo jeg på pc`n å da spratt jo nyhetene opp i nyhetsfeeden min, å gud det har gått ett jord og leire ras i Ask på Gjerdrum jeg tenkte håper de jeg kjenner der hadde kommet seg velberga ut av huset. Prøvde å ringe dem uten hel men det gikk bra for jeg fikk en melding fra han far i huset der, de hadde hatt noen forferdelige timer men de hadde det bra alle samme. Så gikk det to timer til så ringte hun meg tilbake hun måtte bare få ladet opp telefonen igjen, hun hadde ikke vært hjemme når raset gikk hun var på nattevakt på sykehjemmet og de måtte jo evakueres de også så hun var med på den jobben for å få ut alle som bodde der.

 

 

Jeg var i helspenn helt til de ringte å sa fra at alt var bra med alle i huset, selv om huset ikke står lenger de flyttet til barndomshjemmet hans som de driver å pusser opp de kan jo bo der å pusse opp på samme tid de har faktisk ikke noe valg.

 

Nå skal jeg avslutte dette innlegget med å si god ettermiddag alle mann, jeg skal nå ta meg en høneblund på sofaen fordi jeg fortjener det mener jeg da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det er helt forferdelig med slike ras, og surrealistisk å se videoer der hus bare tipper utfor. Det er dypt tragisk for de som er rammet. Men så godt at dine venner der har berget liv og helse, selv om alt annet er tapt.

      1. Ja det er forferdelig med slike ras, jeg syntes det var skremmende å se de videoene av hus som tippet utfor for at grunnen ga etter.

        Ja det var dypt tragisk for dem som er rammet. Ja det var godt da mannen i huset ringte meg å sa fra at kona var på nattevakt på sykehjemmet men måtte jobbe ekstra utpå dagen men at alt var bra så bra som det kunne bli.

        Liv og helse berget de men alt de eide og hadde hadde blitt med ned i krateret, de skulle selge huset rett over nyttår men det kan de jo bare glemme nå de skulle selge med inventar for de skulle flytte inn i hans barndoms hjem ett par kilometer unna rasstedet.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg