Dagen i dag har vært fin , men i kveld så ble det bråk hos den naboen som pleier å bråke.

 

 

 

 

 

 

I dag så har det vært en fin dag med sol og alt ting, jeg var på en liten tur i dag orket ikke å gå så langt som jeg burde. Venninnen min ringte meg og lurte på om jeg hadde lyst på kaffe, noe som jeg aldri sier nei til for da får jeg ei å prate med det er noe jeg ikke har i overflod for å si det sånn. Så jeg gikk opp til henne og drakk kaffe og skravlet som vi pleier, så gikk jeg i butikken og handlet for henne det er så godt å kunne være til nytte for noen da blir dagen mye bedre for meg.

 

Og så har jeg suttet og sett på skal vi danse godt at Dennis røyk i dag, jeg hadde ikke trodd det men det ble slik de som er igjen nå er jo kjempeflinke og det var ikke han Dennis akkurat.

 

Og i kveld så har det vært fest og bråk under meg høres ut som det ble rolig nå men de kommer vel tilbake i ett to tiden for å fortsette festen, håper ikke det men kjenner til hvordan han kan kjøre på med bråk og faenskap sorry ordbruken men sånn har jeg levd i ett halvår nå så jeg veit det kommer til å skje.

 

Men jeg får nyte roen og freden så lenge det varer.

 

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke går over streken for hva jeg kan skrive.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg er så glad for at det er stille og rolig i blokka jeg bor. Noen ungdommer lenger opp som fester litt før de skal ut på byen, men de kommer alltid hjem veldig sent, og alene, så da blir det ikke noe bråk. Jeg ser heller på Stjernekamp enn på Skal vi danse, noe jeg også gjorde i går kveld. Ikke så mange igjen, så det begynner å bli veldig spennende. Håper du får en fin søndag 🥰

      1. Her var det fest både før og etter de hadde vært på byen, det er så slitsomt når det er sånn men det går bra.

        Ja jeg ser på skal vi danse og det gjorde jeg i går også, jeg syntes det er mer spennende enn stjernekamp.

        Søndagen har vært kjempefin.

        Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg