Dagen i dag har vært fin, i ettermiddag så fikk jeg ett spørsmål.

 

 

 

 

På morgenen i dag så gikk jeg en rask tur i butikken så jeg fikk handlet inn for uka, så gikk jeg fort hjem igjen for jeg var sulten som en bjørn for jeg glemte å spise frokost før jeg gikk.

 

Så da jeg kom hjem så ble det frokost med knekkebrød med ost og en god og varm kopp kaffe, så ble det tv kos en stund det er så godt med en avslappende stund på morgenen.

 

Så ringte venninnen min som ønsket at jeg skulle komme opp på kaffe, noe jeg gjør med den største selvfølgelighet for jeg trenger også å se folk en gang i blant. Var også oppe å handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte, da jeg kan gjøre slike ting for noen så føler jeg meg til nytte for noen det er en veldig god følelse å ha.

 

Jeg fikk også en oppfordring av en av mine lesere at jeg burde skrive telefon nummeret mitt her for de som ønsker å vippse jule gave til meg men det syntes jeg virker som tigging så jeg veit ikke om jeg tørr det, skal skal ikke sier jeg da men jeg prøver så får man se hva slags kommentarer som kommer etter dette innlegget tlf nummer er 98310949. Her er innlegget som det spørsmålet kom: https://audmarit.blogg.no/sann-na-er-nok-en-dag-blitt-til-kveld.html  Ta en titt inn på dette innlegget å les kommentarene før dere trekker deres egne konklusjoner.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

6 kommentarer
    1. Ser ikke på dette som tigging, du ble jo spurt om å legge ut telefon nummeret ditt, vipser deg litt, så kan du iallefall kjøpe inn en god middag, håper flere gjør det, klem fra meg❤️🎄

      1. Takker for spørsmålet jeg turte å gjøre det også, er nok noen som mener at det er tigging ja jeg ble jo spurt om å legge ut telefon nummer.

        Takk jeg skal kjøpe meg en god middag eller to.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er ikke tigging, kjære du 💚 Jeg ble berørt av å lese hvor kaldt du har det heime og hvor mye du må spare på strøm og andre utgifter. Jeg er selv ufør, men klarer meg godt i et varmt hus. For meg er det en glede å få gi en liten gave til deg.
      Alle gode ønsker til deg 💚

      1. Nei det er jo ikke tigging men jeg har noen som er innom bloggen min som mener at alt jeg skriver er ment som det enten bevist eller ubevist tigging. Må jo spare på strømmen for den er meget dyr om dagen, min eneste oppvarming er strøm. Jeg er ydmyk og takker så mye for gaven fra deg, den skal brukes med omhu som med alt annet.

        Ønsker deg alt godt og en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. God morgen fine du! Nå har jeg lest meg opp litt her, for jeg har syslet med andre ting. Du skrev at du ikke var helt i form og er det like ille? Håper du er noe bedre. Enig i at strømmen er dyr, og regjeringen skulle gjøre noen tiltak. Så godt at noen vil hjelpe deg ved at du legger ut telefonnummer og det ser ikke jeg på som tigging. Det er blitt så ille at man ser på hva prisen på strømmen er før man tar seg en rask dusj. Ønsker deg en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja formen er noe bedre men den er ikke der den skulle ha vært, har tatt en hjemme test å den var negativ men har vurdert å bestille meg en vanlig test.

        Ja strømmen er så dyr at jeg faktisk har vært i svømmehallen, der kan man ta seg en dusj for ti kroner og da kan du dusje så lenge jeg vil for de kronene enn å koste på meg en fem minutters dusj hjemme for 34 kroner. Vi som bor i borettslag så går vi ikke under det tiltaket for her blir fellesutgiftene dyrere, så det hjelper ikke stort.

        Det satt langt inne å legge ut telefonnummeret mitt igjen, og det er mange som har vært snille og gitt noen mener at 200 kr er lite men for meg er det mye.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg