Dagen i dag har vært fin den men det regnet igjen.

Reklame | CUBUS.

 

 

 

Det ble en tur i dag gikk ut i solskinn og gikk meg en tur, jeg hadde tenkt til å gå langs lågen men den hadde bestemt seg for at jeg ikke skulle få gå hele turen min. Den hadde gått litt over sine bredder der hadde det ikke hjulpet med gummistøvler, jeg hadde hatt vann til knærne så våt hadde jeg blitt selv om jeg hadde på meg gummistøvler.

 

Men det var godt at jeg snudde der slik at jeg kom meg hjem før det begynte å sprut regne igjen, godt å komme inn igjen å ta seg en mat bit uten mat og drikke duger ikke helten veit du.

 

Nå sitter jeg å ser på sommerhytta, så kommer nyhetene etter det kommer farmen så det er jo noe koselig å se på tv.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

 

CUBUS//CUBUS//CUBUS//CUBUS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg