Dagen i dag har vært fin den, er blitt brukt til å skrive handle liste til mandagen.

 

 

 

Har ikke gjort så mye i dag har sittet og sett på sport på tv, og sett en film som jeg lo mange ganger høyt av. Det var godt og le godt igjen av noe man ser på tv, og ikke minst godt å bare le litt.

 

Så har jeg begynt å skrive litt på handlelisten til om mandagen som jeg skal ut å handle, det er den eneste tingen jeg ikke kommer til å forandre på. For hvis jeg ikke gjør det så sprekker ukes matbudsjett hvis jeg ikke planlegger det jeg skal ha, men nå som matprisene øker så får den turen i butikken på mandag være den som viser hvor mye jeg må betale for de samme varene som jeg pleier for å holde budsjettet for det skal jeg ikke øke enda så får jeg se hvor mye jeg får for 300 kroner nå i 2022 i forhold til 2021.

 

Nå skal jeg finne meg plass i sofaen for å slappe av og se på tv, veit ikke hva jeg skal se på men noe blir det.

 

Lag deg en fin kveld alle sammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg