Dagen i dag har vært fin den.

 

 

 

 

Det har vært en fin dag, men været har vært vått og kaldt greit for meg det for da får jeg gjort en del her hjemme. Har vasket og ryddet hele leiligheten og det var deilig å få gjort, tok både tak, vegger og gulv det er ikke så ofte jeg tar tak og vegger skulle tatt vinduene også men med regnvær så var ikke det noe smart for da får jeg dem ikke bra.

 

Har også vært oppe hos venninnen min, tok en kaffekopp eller tre og vi satt og skravlet og koste oss. Var også og handlet for henne hun måtte ha litt lammekjøtt og kål for hun skal diske opp med fårikål, det skal jeg også ha i morgen jeg tar den enkle varianten for jeg tok Fjordland sin fårikål.

 

 

Har da gått tur også i dag det er jo bare å ta på seg allværsjakke og sko å komme seg ut, det ble ingen lang tur men jeg fikk jo min dose med tur i dag også det er deilig det uansett vær ja ut på tur aldri sur.

 

 

Nå skal jeg lage meg litt kveldsmat og bare sitte og slafe og vente på farmen, blir jo spennende og se hvem storbonden velger som førstekjempe blir vel ei dame denne gangen tror jeg da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Joda, han Rob valgte ho som ba om å bli valgt. Det hadde jeg ikke trodd. Skjønner at ho irriterte seg over ei. Vi får spent følge med på søndag. Ei av dem må nok ut og hvem gjenstår å se.
      Jippi, i dag kom skattepengene mine. Kjært men godt. haha. Men ikke mannen sitt. Var jo veldig rart. Vi som hadde tenkt oss over grensen en tur.
      Hadde venninnen min her på lørdag, og det var en trivelig helg. Ha en fin dag. Klem fra meg til deg.

      1. Helt enig med deg der, jeg hadde ikke trodd han gjorde det men han gjorde det. vi får vente til søndag for å se utfallet, hu andre er jo ett irritasjons moment men jeg syntes hun er morsom jeg da.

        Hurra så bra at du fikk skattepengene dine i dag, får håpe mannen din får dem snart også da, ja det var jo rart at dere ikke fikk på samme dag. Håper dere får en tur over grensen i dag, for nå har vi vært for lenge stengt til å gjøre det.

        Så koselig at du hadde venninne besøk på lørdagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Følger med på farmen her og, håper det irritasjonsmomentet ryker ut😁kjekt program, men noen får vi jo nesten ikke se i det hele tatt, har et barnebarn på besøk nå, ble Taco og gjærdeig, ha en fin dag❤️

      1. Ja det håper jeg også stakkars de på torpet da, det samme snakket jeg og venninnen min om også at det er noen vi nesten ikke ser i det hele tatt. Kan jo være at de ikke gjør så mye vesen ut av seg, det lille vi har sett av dem så gjør de det veldig bra da.

        Kos deg med barnebarnet.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg