Dagen i dag har vært fin, alt utenom været.

 

 

 

Dagen startet med at jeg kom meg ut av døra klokken 07.30, skulle i butikken og gjøre unna ukens handel og det syntes jeg fortsatt er godt å få unna så tidlig som mulig. Kom meg hjem og fikk pakket ut alt jeg hadde handlet og lagt i skuffer og skap og fryser, så var det frokost på meg og kaffekos med noen blogger som alltid er like koselig på morgenen.

 

Og så ble jeg overrasket over at jeg fikk mail fra Egmont med fakturagrunnlaget for November, den hadde jeg ventet lenge på for den skulle egentlig kommet i midten av desember. Faktura ble sendt så da blir det lønn på meg i morgen, det er jo gode penger å ta med seg.

 

Så var jeg oppe hos venninnen min hun ringte å lurte på om jeg ville ha en kaffekopp, og det takket jeg ja til for det er alltid koselig med kaffe og skravling jeg var også oppe å handlet for henne også så hun fikk i hus det hun trengte.

 

Så gikk jeg hjem igjen for å lage meg middag, det var hjemmelagde pølser som sønnen til venninnen min hadde laget de var helt nydelige kjempegode.

 

Nå skal jeg se på tv i kveld den nye sesongen av bloggerne starter i dag, nå gleder jeg meg til farmen kjendis begynner tirsdag den 10 januar på tv2.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så bra du har hatt en fin dag ! Grått vær her også..vil ha sol og blå himmel nå.. 🙂 Så bra du nevnte at Bloggerne begynner i dag..var så lite jeg hadde lyst til å se på tv..og Bloggerne er jo OK syns jeg… Godt nytt år og fin uke videre til deg <3

      1. Den har faktisk vært veldig fin. Men været kunne ha vært bedre vil ha sol fra knallblå himmel jeg også. Ja Bloggerne begynner klokken 23.15 på tv2livsstil, jeg syntes også at det er helt ok.
        Godt nytt år.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og uke.

        Klem fra meg til deg.

      1. Kvelden min er fullkommen og fin den. Her er det -6 og klart ute har akkurat sett litt på stjernene da jeg var ute å gikk meg en kveldstur.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper været er bedre i dag på dine kanter. Er ikke gøy når det er holkeføre og følge nøye med hvor man plasserer beina når man vandrer avsted.
      Klikka på alle produktene du delte i siste innlegg. Godt at de omsider betalte deg men jaggu venta du lenge.
      Skal til lungelegen i dag, for det piper og surkler i brystet ennå etter den forkjølelsen jeg fikk i fjor høst. Nå har alle lurt på denne pusten min og spurt. Men det er best og få det sjekket. Man kan aldri vite. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Det har i dag vært sol og fint vær -4 grader midt på dagen. Nei det er ikke gøy med hålkeføre, da må man jo konsentrere seg og se bare ned for å ikke falle.

        Takk for klikkene, Ja det var jammen på tide vi alle sammen som tjener penger på bloggen måtte vente til i går for å kunne fakturere dem.

        Håper det gikk bra hos lungelegen i dag, er ikke mye moro og gå med piping og surkling så lenge jeg har gått slik siden november 2019. Men det får bare være for min del nå, for jeg orker ikke noen Oslo tur nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg