Dagen i dag har vært en rolig dag for det er så varmt, å så har jeg sovet så dårlig i natt.

 

 

 

Jeg våknet tidlig i dag for jeg skulle se på håndballkamp jeg hadde satt på alarmen på mobilen sånn at jeg skulle våkne, det var bare det at det var en time etter at jeg hadde sovnet så det var litt slitsomt å komme meg opp for denne kampen skulle jeg ha med meg.

 

En time etter jeg hadde lagt meg så kom det ett rart grønt lysglimt inn igjennom vinduet mitt, og bare noen sekunder etterpå så kom det ett smell jeg trodde det var tordenvær med det samme. Det var det heldigvis ikke men jeg leste på nettet at en Meteroitt hadde blitt sett over store deler av Østlandet, men jeg veit ikke om det var det jeg så på natten i dag.

 

Ellers så har jeg ikke gjort noe annet enn å skrive handlelisten til i morgen, er ikke så mye jeg skal ha i morgen sånn er det bare med denne saken.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg