Dagen i dag har vært en altmulig dag.

 

 

 

 

I dag har jeg slappet av mye for jeg har ømme muskler etter i går veit ikke hvorfor, men det kan jo være at det bare er slik det skal være dagen etter en tur i en fornøyelsepark som jeg var i i går.

 

Var oppe hos venninna mi til kaffe og skravling noe som alltid er veldig hyggelig, så var jeg opp i butikken for å handle for henne men det ble en handletur med komplikasjoner. Ja for da jeg skulle betale så hadde banken sperret kontoen for bruk, hun er DNB kunde som ikke hadde fått identifisert seg enda og da bare sperret dem kontoen hennes. Så hun måtte ringe bankens kundeservice så hun fikk en time med åpen konto så hun fikk handlet og tatt ut i kontanter, skulle ikke være lov og sperre folks konto uten å varsle kunden først.

 

Jeg har forklart henne dette minst en million ganger at hun måtte få noen til å hjelpe henne som kjører bil slik at hun kunne få ett internasjonalt id kort hos politiet, men der har hun ikke hørt på meg nei så der ble det sperring av konto. Jeg skulle gjerne ha betalt varene for henne men jeg hadde ikke en krone å hjelpe henne med, men det ordnet seg til slutt.

 

Dette var bare for å si i fra at så langt kan banken gå, ja nå må vi betale for å være kunde i banken som du har vært trofast kunde i i mange herrens år. Det skulle ikke vært lovlig å bare sperre en konto uten å ringe å si i fra eller sende ett brev.

 

Kan ikke forstå hvorfor kundene som har vært kunde i samme bank i alle år ikke skal få handlet inn mat, tenker på dem som ikke har muligheten til å få gjort det banken forlanger de eldre får ikke gjort dette det er ikke alle som har familien nære seg så de kan få hjelp til dette. Skal de ikke få handle inn mat de da, nei nå syntes jeg banken faktisk har gått for langt.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg