Dagen i dag har jo vært grei den.

Reklame | Bli Vakker.

 

 

 

På morgenen i dag så gikk jeg i butikken for å handle det jeg trengte for uken, ja det er jo mandag og da pleier jeg å handle jeg spiste frokost før jeg gikk i butikken og det er jo veldig lurt.

 

Og så gikk jeg en tur opp til venninnen min etter at hun ringte meg, var oppe i butikken og handlet for henne også så hun fikk i hus det hun trengte.

 

Så gikk jeg hjem til formiddagsmat som besto av to knekkebrød med gulost, så bar det ut døra igjen med fiskestanga i sekken og der hadde jeg også badetøy ble jo ett bad i ettermiddag. Fikk to fine stekefisk ørret er godt, så det hadde jeg til middag i dag.

 

Nå blir det avslapping foran tv.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Chloé//Four Reasons//Anastasia Beverly Hills//Makeup Revolution//Tree Hut

6 kommentarer
    1. Lurt å spise før en handler ja….. altfor mye fristelser for sultne mager! Du får mye fisk – du er en flink fisker! Jeg driver og øver meg på det ……! Får bare bunnsubb som regel! Kos deg i kvelden! Klem <3

      1. Ja det er mye fristende for sultene mager i butikken så jeg spiser alltid før jeg går i butikken.

        Jeg får en del fisk men om jeg er flink til å fiske det veit jeg ikke, er også mye fisk i det vannet jeg fisker i så det er mange som får fisk der. Øvelse gjør mester veit du jo, så blir du nok en storfisker til slutt du også.

        Jeg skal nok kose meg i kveld med tv.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Du er skikkelig god på fisking altså!🤗
      Det er sunn og god middag og fin variasjon i kosten. Ha en riktig fin kveld!😊☀️

      1. Jeg får mye fisk men om jeg er så flink det veit jeg ikke, er utrolig mye fisk i det vannet som jeg fisker i.

        Fisk er både sunt og godt jeg kunne ha spist fisk hver dag, jeg spiser mye fisk om sommeren for det er da jeg fisker mest.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Sprøstekt ørret er så godt! Du er både sprek og flink til å fiske! Handlet fikk du også gjort. Jeg spiser alltid før jeg drar i butikken. Holder meg til lista, og ser etter gode tilbud. I morgen er det bytur og så får vi mye besøk i morgen ettermiddag. Blant annet skal jeg få hilse på min kusine som jeg aldri har møtt. Det gleder jeg meg til. Ser på tv her også, og da får vi ha en fin kveld begge to. Klem til deg fra meg. 🥰Ps. Har klikka på produktene.

      1. Ja sprøstekt ørret er nydelig, jeg prøver så godt jeg kan både det med å gå tur og å fiske. Ja jeg fikk handlet det jeg trengte denne uken men ser at det er to ting jeg trenger på torsdag, som frukt og grønnsaker men da er det trippel trumf på KIWI og alle butikker som har trumf. Holder meg alltid til lista og øverst på handlelisten står det se i 50% kassa og kjøledisken, og så handler jeg tilbehør til de råvarene som er på 50%.

        Så hyggelig at du skal få hilse på kusina di som du aldri har møtt, kos deg med besøket. Jeg skal se på Norges sprekeste i kveld er det finalen, ønsker deg en kjempefin kveld.
        Takker for klikkene.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg