Dagen i dag har jeg vært mest hjemme, har da vært på tur men ikke noe mer enn det.

 

 

 

Da jeg sto opp for andre gang i dag, nå lurer du sikkert på hva jeg mener med andre gang i dag. Jeg fikk ikke sove i natt så jeg sto opp igjen når klokken var tre og jeg enda ikke hadde sovnet, så gikk jeg å la meg igjen klokken sju fikk ikke sove da heller så jeg sto opp klokken ni.

 

Så satte jeg meg ned å leste noen blogger som jeg pleier, svarte også på kommentarene som hadde kommet igjennom natten og kvelden. Så var det bare å begynne og rydde, tørke støv og vaske, fant også noe maling så det skal jeg gjøre på torsdag male en vegg i gangen min. For å male bilder er det liten vits i å gjøre nå om dagen, de blir så mørke å triste vil noen si det behøver jeg ikke for bildene blir like mørke som tankene er om dagen. Har faktisk lyst til å male ett til jeg ser for meg motivet men tiden sier at den ikke er helt der enda, kanskje i helgen og på 17.mai at jeg får malt litt på det men ferdig blir det ikke.

 

Så gikk jeg meg en liten tur ut, noen vil si det var langt men ikke jeg for jeg gikk bare 9090 skritt og det er ikke langt.

 

Nå har jeg sett på sommerhytta og skal nå se på mor og datter pusser opp på fem, det syntes jeg er ett inspirerende og fint program etter det skal jeg se på kirurgiske katastrofer som er på tv 2 livsstil. Det er om kosmetiske operasjoner som er gått galt, og to kirurger skal rette opp igjen en gang for alle.

 

Etter alt dette så skal jeg finne senga og bare håper at ryggen holder fred i natt så jeg kan få sove i natt, håper bare det ikke er for mye forlangt for to netter etter hverandre orker jeg ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg liker også å male, har ikke hatt piffen over meg siste året, men har staffeliet klart på balkongen og nå er butikkene åpen, trenger hvit maling, hvit er viktig 🌺 fin fin kveld til deg!

      1. Jeg mistet også helt piffen og manglet både svart, rødt og brunt så det er bra at butikkene er åpne.

        Jeg bruker gulvet i stua som staffeli eller bordet i stua.

        Kjempefin kveld til deg fra meg.

        Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg