Dagen i dag har jeg ikke gjort så mye.

 

 

 

Etter regn og lyn og torden så ble det en fin dag med sol og 19 grader nå er det 15 grader og sol, har vært og gått meg en tur den ble ikke lang men jeg fikk da gått en tur.

 

Nå ser jeg på musikk program som jeg kaller MT på NRK, og der skal jeg bli for jeg skal se på grand prix finalen Euro visjonen heter det vel nå til dags. Det er jo høydepunktet på våren, for meg blir det nok god sove medisin haha blir jo noe langdrygt men skal ha med meg avstemmingen for å se hvor langt opp Norge kommer jeg tror vi kommer blant de 20 beste en plass vinner gjør vi nok ikke gjør vi det blir jeg overrasket.

 

Lag dere en kjempe fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Kos deg masse med finalen,det skal jeg også gjøre.Jeg elsker Eurovision.Tror faktisk Norge kan klare topp 5 men tipper Sverige vinner.Vårens høydepunkt for meg også!!

      1. Jeg koser meg med finalen nå er Norge neste, jeg syntes Spania sin var veldig fin min favoritt.

        Det med hvem som vinner finner vi ut under avstemningene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg