Dagen i dag har jeg brukt til tur i snøvær, jeg har kost meg veldig.

 

 

 

Har ikke tatt noe nye bilder i dag var så kaldt at jeg gikk turen min med hendene godt ned i vottene mine, og det snødde veldig så jeg ville ikke utsette mobilen for snøen så den ble liggende i veska.

 

Gikk rundt å tittet i vinduene på butikken og drømte meg langt vekk fra denne byen, men det er noe jeg skal realisere i løpet av 2023 skal ikke skrive  hva det er enda men jeg prøver å får realisert noe jeg har drømt om lenge men det er ikke sikkert det blir å gjøre men det er lov og drømme.

Det er gratis og vindus handle og drømme seg bort så det må jo være innafor.

 

Nå har jeg sett en del sport på tv, og ikke minst så ble jeg trukket ut som vinner av luke 17 i Bunny sin julekalender jippi.

 

Lag dere en kjempefin førjulskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

5 kommentarer
    1. Det er alltid lov å drømme, Aud Marit.
      Og i fjor ved disse tider tror jeg ikke du hadde trodd at du i løpet av 2022 skulle dra på ferie til Spania.
      Men se, noen ganger blir selv de mest fjerne drømmer en realitet.

      1. Ja det var det jeg trodde at det var lov å drømme.

        Du sier noe der jeg som ikke hadde vært lengere enn til Notodden og Drammen de siste 15 årene før jeg var med deg på hyttetur i sommer , og nå har jeg faktisk vært på tur til Spania det viste jeg ikke i fjor på denne tiden og heller ikke trodd.

        Så jeg skal fortsette og drømme og dra på turer når det lar seg gjøre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takker for det nå venter jeg spent på posten har også fått melding om en pakke som ventes hit til Kongsberg den 22.12 fra Nord, ja den kalenderen er morsom å være med på for å være ærlig så trodde jeg at jeg aldri ville ha bli trukket ut men så skjedde det i går.

        Ønsker deg og dine en riktig fin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg