Dagen i dag har gått som planlagt.

 

 

 

 

Hadde faktisk ikke planlagt noen ting så derfor gikk den som planlagt, den forløp som alle andre dager.

 

Morgenen startet med blogglesing og frokost så gjorde jeg noe jeg ikke pleier jeg startet med  en kopp glovarm grønn te og det var faktisk veldig godt, det var helt nydelig og så skal det være sundt og godt for kroppen.

 

Så gikk jeg og min kjære lille hund med navnet Elvis oss en lang tur, da vi var på vei hjem så ringte telefonen det var ei venninne som ønsket og få litt besøk av meg og Elvis på kaffe og noe og bite i. Selvfølgelig så tok jeg og Elvis en tur opp til henne, etter at vi hadde drukket kaffe og skravla en stund så lurte hun på om jeg ville gå opp i butikken for henne. Det skulle bare mangle at jeg skulle gjøre det jeg gikk opp og handle for henne og da fikk jeg kjøpt inn det jeg skulle ha det var to ting så det var ikke så mye, det og handle inn for henne er jo bare en glede tjener jo noen kroner på det som kommer godt med.

 

 

Akkurat nå så sitter jeg og skriver dette innlegget og venter på at fotball jentene våres skal entre banen for en fotballkamp i vm for damer, de skal spille mot Australia og i dag så er det vinn eller forsvinn for våre jenter.

 

Nå skal jeg avslutte med og ønske svenskene god midtsommer vi feirer santhans i morgen, er nok noen i Norge som feirer den i kveld for det er jo arbeids dag på mandag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg