Dagen i dag har gått mest til forberedelser til i morgen.

 

 

 

Har jo også gått på tur var innom museet og sett på dyrene som er kommet, fant to tomflasker på min tur i dag.

 

Har brukt dagen mest til å forberede det jeg skal ha på meg i morgen på konfirmasjonen, tenke seg til at jeg skal ha på meg kjole det har jeg ikke gått med siden jeg gikk med eldste mann og han blir 18 år nå i sommer. Jeg har aldri følt meg fin i kjole. Har komplekser med og vise beina mine, syntes jeg har så stygge bein så de vil jeg gjemme men nå som 53 åring så må jeg bare drite i hva andre mener så jeg har psyket meg opp i 3 uker for å tørre og ta på meg kjole.

 

Så føler jeg meg grei med det på i morgen så kan jeg jo finne fram sommerkjolene som jeg har i skapene mine, har noen som jeg ikke har brukt på 18 og 20 år det er på tide da og bruke dem igjen.

 

Nå skal jeg se på fotball på  tv2 direkte som det heter nå, håper Erling Braut Haaland og hans lag vinner mot Inter.

 

Lag dere en kjempefin lørdagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Det blir en kjempefin kveld for min del. Takker for det er min minste som skal konfirmeres, jeg gleder meg til morgendagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Gratulerer med konfirmant og kos deg i dag. Når man har blitt 50+ er det ingen som studerer leggene dine lenger likevel. (min erfaring Jeg måtte en gang gå i strømpelesten i en fin middag. Hadde glemt pensko hjemme. og man stiller ikke i fløyelskjole og canadaboots på en gallamiddag.)

      1. Jeg koste meg virkelig og det gjorde konfirmanten vi hadde en kjempefin dag. Du sier noe der og det stemte veldig, ingen ser på legger eller hvordan man ser ut lenger når man har bikket 50 lenger.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg har stor tro på at du blir fin i kjole 🥰 Vi jenter/damer er jo vår egen største kritiker. Håper du får en fin dag i dag i konfirmasjon. Klems 🤗

      1. Ja så lenge man føler seg fin selv får det bare være hvordan eller hva andre mener, og ja vi er være største kritikere selv. Hadde en kjempefin dag alle sammen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Var barnevakt i helga, men fotballen fikk jeg med meg. Håper du har hatt en fin dag med minstemann og vel overstått konfirmasjonsdag. Håper du har kost deg. Klem til deg fra meg.

      1. Å det hørtes koselig ut å være barnevakt, fikk med meg den fotballen jeg ønsket i helgen.

        Hadde en kjempefin dag med begge gutta og gjengen rundt dem, konfirmasjonen var veldig fin og vi har kost oss.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Å gjett om jeg har kost meg i helgen. Blir ikke noe bilde av meg i kjole fra i går, glemte å få noen til å ta bilde av bare meg sånn ble det bare.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg