Dagen i dag har da vært helt grei, ikke noe mer enn det.

 

 

 

 

 

Det har vært fint vær og fint turvær er jo veldig bra, på min vei fant jeg noe tom gods som jeg skal samle opp sammen med det jeg finner resten av denne helgen på mandag.

 

Ja alt av panten skal jeg bruke som feriebudsjett så det skal spares sammen med halvparten av det jeg får i uka som er livsoppholds penger for en uke, jeg kommer aldri til å nevne hvor mye det er for det er min sak men panten skal dere få vite selv om det også er min sak.

 

Har også vært hos venninnen min og handlet for henne, vi satt også og skravla over en kopp kaffe det er jo alltid koselig og ha noen å prate med en gang i blant som oftest en gang om dagen  stort sett.

 

 

Ellers så har jeg ikke gjort en dritt annet enn å gå tur.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg