Dagen i dag fy f og det blåser.

 

 

 

Jeg startet dagen med å stå opp som alle andre folk, så gikk jeg i butikken for å handle inn for denne uken. Det ble ikke noe annet enn det jeg pleier for jeg har ikke mulighet til å handle noe annet enn det, hvis jeg hadde gjort det så hadde jeg ikke hatt til alt det jeg trengte i dag. Sånn er det bare og da får en bare ta det som man trengte i dag, ikke noe annet jeg fikk handlet det som sto på handlelappen. Har også vært oppe og handlet litt for venninnen min også, og så satt vi å drakk kaffe og skravlet om alt og ingenting det var godt når man ikke har hatt ett menneske rundt meg siden fredag.

 

Har vært sol og varmt deilig var det rett og slett, så jeg har gått meg en ekstra tur. Men nå så blåser det som bare pokker her, liker ikke at det blåser sånn som det gjør nå det knaker i huset så mye blåser det er også mye trær rundt omkring her og de veit vi ikke hvordan det går med slik som det blåser nå.

 

Men en ting er sikkert jeg skal holde meg mest mulig inne nå, for jeg skal ikke ut å gå i denne blåsten som er nå for man blåser nesten bort blir bare en tur ut på verandaen for å ta meg en røyk i ny og ne. Nå skal jeg slappe av med tv og kanskje male litt ikke veit jeg, det finner jeg ut når jeg skal legge meg hva jeg har fått gjort om det ble bare tv eller noe mer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

1 kommentar
    1. Hei,fulgt bloggen din i en mnd.du gjør deg til et offer,jeg har heller Ingen……..jeg har ingen barn,foreldre,ingen venner …altså ingenting….men vi har et valg..offer eller den lille gled..ditt valg..du tigger ubevist og det gjør noe med deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg