Dagen i dag fra start til nå, og en klikk, klikk.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Dagen i dag startet veldig tidlig i går morges, har ikke sovet i natt men det må jo gå greit. Å det gjorde det for i dag har jeg bare holdt meg hjemme, ikke gått ut mer enn en gang å det var de 10 meter som det er bort dit. Så litt luft har jeg da fått, ja å ut på verandaen for å ta meg en røyk noen vil si at det er usunt å røyke og dyrt men det er noe som er min sak. Og så har jeg sittet å sett på budsjettet å hva jeg kan kutte i forbruket, fant jo noen punkter jeg kan kutte i å nå er det gjort. Har kuttet matbudsjettet med 50 kroner og fritidspenger har jeg fjernet helt, så der sparer jeg 250 kroner i uken er for noen veldig lite men for meg er det mye. Fritidspenger trenger en ikke for ikke kan en gå på kino eller barer så det trenger en ikke sette av penger til, og matbudsjettet blir 1000 kr i måneden og det skal fungere helt fint det.

 

Diverse blir det samme som før 300 kroner i uken, og telefon på 150 kroner i uken for jeg har kontantkort.

 

Har også hatt en kjempe fin dag på sofaen, har sovet mye i dag å når jeg ikke har sovet så har jeg jo skrevet noen innlegg om hvordan jeg har hatt det i dag. Har ikke hatt noen bra dag i det hele tatt, men man må jo se det positive på det jeg har fått gjennomført i dag.

 

Jeg har lagt ved en klikk, klikk som genererer 1 krone pr klikk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Röhnisch//Gymstick//Gymstick

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg