Dagen i dag er brukt til selvransakelse og noen fine turer.

 

 

 

Ja i dag så tok det lang tid før jeg kom meg ut på tur, den tiden brukte jeg til å tenke igjennom alt som har skjedd til nå og hva jeg skal gjøre med alt som jeg ikke syntes har gått så bra og det var jammen mye. Da klokken nærmet seg 12.45 så var jeg klar for tur, enda jeg sto opp klokken 07.45 så kan man si at ting tar tid haha ja sånn er det enkelte dager.

 

Var ute en god stund for jeg var ikke hjemme igjen før klokke 18.00, det var en god tur og det var deilig og få luftet hodet og være i bevegelse det er mye god trim i å gå turer. Jeg får jo også trent litt for det blir en del bøying av knær og kropp for å plukke opp de tomflaskene jeg finner, det ble faktisk noen kroner ut av det hele 59 kroner i dag og det er ganske bra. Håper bare det er like fint i morgen for da blir det mer tur og samling av ja dere veit hva, da blir det nok til helge handel for meg.

 

 

På dagen har jeg ikke tid til å tenke så mye på hvordan jeg har det går bare rundt i min egen verden, det er jo litt godt det også for da slipper jeg og tenke de vonde tankene og det er godt.

 

Har også malt litt men det bildet blir nok å lide under den samme skjebnen som de andre jeg har malt den siste månedene nå, syntes det ikke er noe å vise fram men kanskje det blir bedre enn jeg føler nå til slutt ikke veit jeg før det er ferdig sånn er det bare.

 

 

Lag dere en fin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Når været er fint er det godt og være ute. Jeg sitter her med forkjølelse, men siden man har astma er det bronkitt hosting. I morgen er det tur til øyelegen å få sjekket øynene.
      Godt du fant masse flasker og mye bøy og tøy er jo fin trening det. Datter driver å maler mellom slagene. Bruk malingen som terapi, og hygge. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er godt med finvær og det er det i dag også så da kan jeg være mye ute, nå dukker mange av de tomflaskene og boksene som har ligget under snøen fram blir mye bøy og tøy av det. Her er allergi medisinene blitt brukt i en måned alt, er forkjøla jeg også vond hals men det går bra det.

        Øyenlege er en dyr fornøyelse men det må til, jeg var hos øyenlegen for en måned siden.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg