Dagen i dag er blitt brukt til å bli ferdig med alt jeg skal ha med i morgen pluss en tur til psykologen.

 

 

 

Dagen startet med en liten togtur til Drammen til psykologen, han er en god samtalepartner som hjelper meg mye mer enn dere kan tro selv om han er dyr så er han jammen god å ha skal jeg si deg.

 

Har også vært oppe hos venninnen min på kaffe og skravling, var også oppe og handlet inn for helgen for henne. Har også fått handlet inn siste rest av de fire jule gavene jeg må ha ferdig til i morgen, skal treffe gutta for siste gangen dette året eldste mann kan vi jo bestemme selv i fellesskap når og hvor ofte vi skal treffes.

 

Blir kos å møte dem, vi skal kose oss med kake og brus til gutta på min bursdag som er på søndag. Selv blir det en kopp kaffe hvis det er nok igjen så kan det hende det blir det kanskje ett kakestykke på meg også, blir kos uansett for jeg har jo gutta i mitt nærvær begge to har jo ikke sett han eldste siden 11 juni.

 

Lag dere en kjempefin kveld her blir det håndballkamp Norge mot Østerrike på tv3 klokken 20.30, det blir spennende hvordan denne kampen blir blir vel ikke så enveiskjørt som det ble til Grønland.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Det blir ett av mine beste desember dager for å si det sånn, gleder meg som ett barn på julaften til denne dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg