dagen i dag, dagene går så fort.

 

 

 

Ja dagen i dag har flydd fra meg i dag, og jeg har vært så rastløs i hele dag jeg har alltid sånn når jeg har angst. Å jeg har i dag hatt angst for angsten og den er vond for å si det sånn, men jeg tenkte ja jeg overlevde denne gangen også for når panikkangsten slår til så føles det ut som jeg ikke får puste det er den som gjør meg redd.

 

Men jeg kom meg igjennom dagen selv om den var vond og den helsikes panikken, angsten må jeg nok bare leve med og er glad for at panikken ikke kommer hver gang angstanfallet kommer. Jeg unner ikke en levende sjel å ha det på denne måten, å når man hører at det er veldig mange unge som har fått psykiske problemer etter at alt var stengt under koronaen det gjør meg vondt.

 

Så nå har vi fått en ny pandemi og den heter psykiske problemer, så nå må vi satse på å få flere psykologer og behandlingsplasser  her i landet  men det kan vi vel bare glemme.

 

Har da vært på tur i dag også men det var ikke store greiene.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig fin natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så leit med denne angsten og den hindrer deg i mye. Her plasket det ned og nysnø i fjellene. Vinteren kryper stadig nærmere. Lærerstreiken fortsetter og jeg synes synd på barn og ungdommer. Skal på messe i dag det er hvilke hjelpemidler for oss som hører dårlig . Fikk time i mars neste år.Lang ventetid og ble sjokka hadde ikke trodd det. I morgen røntgen for hendene og gikta er plagsom. Håper du får deg en liten tur. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er utrolig slitsomt til tider. Her har solen skint og har ikke sett noe snø enda, håper den holder seg unna en stund til denne snøen. Den lærerstreiken kan de få en stopper for mener jeg da, det er faktisk synd i barn og unge nå få lærerne inn i klasserommene igjen.

        Så spennende det hørtes ut å dra på en slik messe, fikk du ikke time før i mars neste år er det så lang ventetid.

        Røntgen i morgen får håpe alt er bra, gikt er vondt det kan jeg skrive under på.

        Jeg har gått en ganske så lang tur i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg