Dagen i dag ble veldig stille og rolig.

 

 

 

 

 

Ja i dag så har jeg tatt livet med ro er jo søndag og for å si det sånn så har jeg holdt hviledagen hellig, jeg har ligget mye på sofaen under pleddet mitt. Det er godt å kunne ha en slik dag også, har da gjort noe og det er å planlegg ukens handel i morgen for å få i hus det jeg trenger for uken.

 

 

Sett en del på tv i dag også etter middagen så la jeg meg ned på sofaen igjen, det skulle jeg vel ikke gjort for da sovnet jeg og det var vel litt dumt men men sånn kan det gå haha. Men det skal nok gå bra med nattesøvnen uansett for nå er jeg så trøtt som en strømpe uten elastikk igjen.

 

Formen er jo blitt bra etter vaksinen på onsdag, så da er jo alt bra da mener jeg da ja jeg gjorde min borgerplikt når det gjelder vaksinen.

 

Lag dere en kjempefin søndagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer
      1. Kjempedeilig å bare slappe av en hel dag, jeg sitter fortsatt og glor på flimrekassa her. Får vel finne senga her også snart i allefall om en times tid. Natti natt til deg også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg