Dagen i dag ble fin og koselig, nå er hu mor sliten.

 

 

 

Det har vært en kjempefin dag med mange koselige samtaler og en kjempefin og varm atmosfære, vi var på bymisjonens kafe og spiste lunsj og så tok vi en tur på kjøpesenteret og tok oss en is så ble det jammen en mat bit til burger på guttungen og pomefri på hu mor.

 

Han er en gutt som er glad i å gå på kjøpesenter motsatt av meg, jeg er ikke så glad i å gå på sånne steder sammen med han så er det faktisk ok og gå der inne.

 

Så fikk jeg avtalt med fosterforeldrene hans at jeg sitter på med dem opp til konfirmasjonen til minste mann i juni , for det går ikke noen buss opp dit på en søndag og det er for langt å gå for å si det pent.

 

Så gikk jeg opp til venninnen min på kaffe og mer skravling, så gikk jeg i butikken for henne handlet også litt til meg selv også som jeg ikke hadde mer av hjemme og det var toalettpapir.

 

Nå er jeg så trøtt og sliten så nå får jeg bare håpe at jeg får sove i natt.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Høres ut som en topp dag for dere begge. Kjøpesenter takler jeg sykt dårlig. Er introvert og blir sliten av for mye folk rundt meg. Flott at du kommer deg i konfirmasjonen til yngste mann til sommeren. Håper du fikk sove godt i natt. I dag hadde du vel legetime, lykke til.
      Klem til deg fra meg.🥰

      1. Ja vi hadde en tipp topp dag begge to. Jeg veit ikke hvorfor jeg ikke er noe for kjøpesenteret enkelte ganger blir det for mye folk og da kommer angsten, men det kan jo være det at det er mange folk som kan se meg. Jeg bare sa at jeg ikke veit hvordan jeg skal komme meg opp til minsten, og storebror skal jo dit han også så da fikk jeg sitte på.

        Sove fikk jeg men det toksin tid før jeg sovnet og det var veldig av og på. Våknet med feber i dag tidlig.

        Ja jeg var hos legen i dag og jeg hadde for høy CRP så det er en betennelse i kroppen så jeg måtte på en antibiotika kur før jeg kan starte med noen verdens ting, så da skal vi ta det etterpå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja som du sier det er mye bedre å være to på kjøpesenter og vi hadde mye kvalitetstid jeg og guttungen, og det ble mange koselige situasjoner bare jeg og han.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg