Dagen i dag ble det en veldig rask start.

 

 

 

Det ble en sen start på dagen her våknet klokken 10.00 og da var det bare å komme seg opp for jeg skulle jo sette på vaskemaskinen klokken 10.00, kom meg ned i vaskekjelleren klokken 10.28 og fikk på den maskinen med klær ja det ble en brå start det da.

 

Så gikk jeg meg en liten tur da maskinen gjorde seg ferdig, så det ble to timer på tur og fikk plukket med meg noen flasker bedre skrevet så var det to stykker jeg fant i allefall. Da jeg kom hjem så var det bare å gå innom vaskekjelleren og ta med klærne hjem sånn at jeg fik hengt det til tørk inne, så da fikk en gjort to ting på en gang så nå er det gjort. Så var det jo bare å slappe av og ta livet med ro en dag i uka, men det er ikke mye avslapning når hodet jobber på høygir er jo mange bekymringer som må ordnes med.

 

Jeg gjorde en ting jeg angret på men gjort er gjort jeg laget meg en spleis når det gjelder det med tannlegen, men til dere som ikke liker det så ta det med ro jeg skal ikke poste den her eller dele den på noen måte her på bloggen. Og grunnen til at jeg startet den er å se om jeg klarer å korte ned ventetiden som jeg må gå med tannverk, og så har jeg skrevet handlelisten så den er ferdig til i morgen.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Kan du sende meg linken til spleis på e-post så får jeg bidra litt. E-post adr har du jo. Jeg sov lenge i dag men ikke til kl 10. Sov til halv ni. Så fikk vi besøk av ei venninne og mannen. Koselig det. Fin temp her i dag, men det skya over.
      Vasker klær en gang i uka, vi er jo bare to.
      En fin søndag til deg og jeg håper mange støtter deg. Tannlege er dyrt, men får du reduksjon når du har Sjøgrens? Klem til deg fra meg.

      1. Jeg må vente til jeg har penger på kontantkortet til telefonen, men jeg kan leggen til her https://spleis.no/project/222790.

        Jeg sovnet seint i natt klokken var 04.45 siste gangen jeg så på klokken, så da ble det langt på dag før jeg våknet.

        Koselig å høre at dere fikk koselig besøk. Jeg vasker klær 2 ganger i måneden stort sett, kan bli en gang ekstra her er det jo bare meg så da sparer jeg borettslaget sin strøm. Jeg har måttet trekke disse fire tennene å få støpt nye, de må settes på stift å det er svindyrt og den summen som jeg må betale er over 4500 kroner har klart å spare litt selv. De har halvert men den summen som står igjen er den jeg må betale selv.

        Ønsker deg en kjempefin søndag kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Fant det når jeg søkte på navnet og da har jeg fått bidratt litt. Tenner på stift er svindyrt. Jeg kan ikke ha tenner på stift grunnet periodontitt, og fikk delprotese, fikk dekt en god del, men likevel dyrt. Hadde heldigvis spart opp litt. Håper alt ordner seg. Lykke til med spleisen. Kommer det frekke kommentarer til deg er det bare å slette. Heier på deg vet du! Klem

          1. Takker, ja det er svindyrt men det var litt vanskelig for det var en på hver side oppe og en på hver side nede som måtte vekk og inn med nye, fikk dekt litt jeg også men ikke nok etter min lommebok har jo spart litt jeg også men ikke nok.

            Det går nok bra til slutt med denne tannbehandlingen.

            Jeg kommer til å poste dem frekke kommentarene, med ett kort svar.

            Takker for all støtten.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg