Dagen i dag, bestilt time til vaksinasjon.

 

 

 

I dag så startet jeg dagen med å ha ingen internett tilgang, pokker også for jeg hadde jo tenkt å lese noen blogger på morgenen men det fikk jeg ikke gjort. Så da ble det å gå en lang og god morgentur, da jeg var på tur inn til byen igjen så ringte venninnen min det var noe hun ønsket fra butikken. Selvfølgelig gikk jeg opp til henne og hjalp henne med å få handlet, og vi satt og skravla over en kopp kaffe det er så deilig å være til nytte for andre.

 

Og da jeg kom meg hjem igjen så skulle jeg skrive ett innlegg og lese noen blogger, men da var det blogg.no som hadde problemer jeg kom ikke inn på bloggen min. Så da får jeg prøve nå da tenkte jeg å da kom jeg inn, så nå har jeg lest noen blogger så er det vel på tide å skrive dette innlegget håper ikke dere har savnet meg altfor mye.

 

Har også fått melding fra kommunen at jeg var i neste gruppe som skal vaksineres til uken, jeg har da bestilt time onsdag den 12.05 klokken 17.30 for dose 1 og dose 2 den 23.06  klokken 17.30. Nå gleder jeg meg til å komme i gang og bli ferdig med denne vaksinasjonen, jeg var vist i risiko gruppe 6 var jeg plassert i og det var greit for meg. Jeg gleder meg til den siste dosen på plass og være ferdig med det, da kan jeg faktisk stå på å kunne gjøre det jeg har tenkt på til sommeren. Tenk å kunne dra på konsert igjen jeg gleder meg, å kunne gå ut å være i større forsamlinger uten å være redd lenger. Kanskje jeg kan bli litt mer sosial igjen, men man har jo nesten glemt hvordan det er lenger.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. God morgen fine du! Så godt at nå er det din tur og få vaksinen. Man slapper litt mer av, men man er blitt mer forsiktig merker jeg. Får andre dose 18 mai, ikke lenge igjen og det ser man fram til. Vi blir ikke å reise til utlandet denne sommeren/høsten. Venter litt med det og heller spare penger. Jeg må ha nye briller med progressive glass og de koster jo en god del. Har antydning til grå stær og det må sjekkes opp. Merket ikke noe feil med bloggen i går, men så er jeg ikke blogger. hihi.Klem til deg fra meg.

      1. God morgen. Ja gleder meg til å få vaksinen, bare det å vite at en kan gjøre litt mer enn det jeg gjør i dag. Bare det å kunne senke skuldrene litt når jeg går i butikken, ikke være redd for at noen bryter noen av retningslinjene for dem har det vært en del av. Kanskje kunne gå på en konsert, har jo vært noen som jeg skulle ønske jeg kunne vært på men ikke turt. Tenk at en kan dra utenfor byen her uten å ha dårlig samvittighet, sette seg på toget inn til Oslo bare for å se noe annet enn samme stedene som man har gjort i over ett år ta Danske båten er ett mål.

        Ja må spare noen kroner først men det er ikke så enkel, skal prøve sånn at jeg kan komme meg på en mini ferie.

        Jeg hadde kjempe store problemer med bloggen min i går.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det skal bli kjempegodt å bli vaksinert.

        Får første dose til onsdagen og andre dose den 23 juni så det skal bli deilig.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg