Dagen i dag å gud hvor varmt det er, har ikke orket å løpe byen rundt for å finne fine fotomotiver.

 

 

 

 

Nei i dag har jeg holdt meg på museet og tittet på dyrene så jeg bruker dette bildet fra arkivet i dag, for det har vært så varmt at jeg har ikke orket så mye av en tur. Jeg var oppe hos venninnen min og handlet for henne og skravla om alt og ingenting over en kopp kaffe, kjøpte med meg egg fra hønene som er på museet 4 kroner egget syntes jeg ikke var så dyrt så jeg kjøpte tolv egg 6 egg til meg og 6 egg til venninna mi , hun hadde tenkt å kjøpe egg i dag så da slapp hun det for jeg hadde med meg til henne.

 

Nå skal jeg slappe av litt så det blir tv titting i kveld, er finalen i sommerhytta så i kveld får vi vite hvem som vinner hytte.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg