Dagen har vert solfylt ute, men mørkt inne i meg.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Ja solen har skint i hele dag så jeg har gått meg en lang tur som endte opp med bading, fisket litt og plukke blåbær fikk en fisk i dag så da skal jeg være fornøyd masse blåbær så jeg plukket med meg noe av det også.

 

Har faktisk kost meg ute i naturen uten folk rundt meg, det er deilig på en dag som ikke har vært så god sånn ellers sånn er det bare noen ganger. Ble ingen kafe tur men det gjør ingenting, så var de kronene spart.

 

Jeg skrev mer om hvordan jeg har hatt det i dag i mitt forrige innlegg.

 

Nå skal jeg sitte og glo på tv, så er det bare å slappe av fram til jeg skal finne soverommet.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

4 kommentarer
    1. Håper dagen vil bli litt bedre for deg i dag. Klikket på produktene, blir litt penger. Her har det vært mye vind og regn. Men opphold nå. Skal på grensehandel i dag og veien er lang. Tror ikke det er så mye billigere det går i euro. Litt har man råd til. Klem til deg fra meg.

      1. Tja det vet jeg ikke men jeg skal gjøre det beste ut av den i alle fall så får jeg se. Takk for klikkene, ja det blir det jo.
        Fint at dere har oppholdsvær i dag, ønsker dere en fin fin tur over grensen til Finland ja veien dit er vel lang. Forsto at dere skulle til Finland ettersom det er euro som er valutaen, ja litt har dere råd til håper jeg da men er da litt godt å komme ett annet sted enn her hjemme.

        Ønsker deg og dine en kjempefin tur og dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er forferdelig men det går sakte med sikkert over til bedre dager, men det går så altfor sakte mener jeg da men må ta tiden til hjelp.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg