Dagen har vært veldig fin, det var ikke dagen i går.

 

 

Dagen i går var fin vær messig men ikke i mitt hode, hadde mange tanker som svevde rundt i hodet. Etter noen kommentarer som kom på en annen blogg, så følte jeg at jeg burde skrive litt mindre sånn at jeg ikke blir mistenkt for å være trygde snylter. Jeg har mitt på det rene jeg kan blogge det jeg klarer, er det noen dager jeg orker å skrive mer enn andre dager orker jeg knapt og skrive noen verdens ting.

 

Så nå over på denne dagen som har vært grei, har vært på tur og det var godt det bare å koble ut alt og bare gå og ikke tenke på noe. Fant noen tomflasker og bokser, i morgen må jeg pante for de posene tar hele kjøkkenet mitt.

 

Så ble det en kyllingsalat til middag i dag, lettvint og godt sunt er det vel også. Har også sett på tv og lest noen blogger, leste ikke alle kommentarer i de diverse innleggene jeg leste for hos noen av dem så er det mye kommentarer som gir næring tilden tankegangen jeg hadde i går.

 

Nå skal jeg finne senga så da må jeg avslutte her.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Kjære deg AudMarit. Ikke byr deg om sånne lavmålte idiotiske kommentarer. Det er så lavmål og han driter bare på draget ved å oppføre seg. Han som hylte ut om mobbing, han driver jo med det samme selv

      1. Tankene kvernet i hele går men når jeg fikk natten på meg så kom jeg på andre tanker. Med de kommentarene han sendte til Britt så sank han mye, skrev mye om mobbing og trakassering flere ganger og så gjør han det selv.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Huff da 🥰 Slike kommentarer er så idiotiske å skrive, og det sier mye mere om dem. De kan neppe ha det bra med seg selv.

      Dessuten viser de lite kunnskap om at ingen av oss ønsker å være uføre. Hadde vi hatt helse til det hadde man jobbet.

      Helsa er faktisk viktigere enn å jobbe.

      Ønsker deg en superfin onsdag ettermiddag ❤️😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. Ja du sier noe der der er jo noen som bare må rakke ned på andre. Jeg hadde ingen lyst til å ikke være i jobb, hadde helsa spilt på lag med meg så hadde jeg jobbet mye ja veldig mye men slik er det ikke nå lenger.

        Ja helsa måtte prioriteres.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Leste de kommentarene og ble paff. Trodde nesten ikke det jeg leste. Vi er jo mange som har ønsket å jobbe, men fikk plager med helsa. Blir ikke å handle i nettbutikken hans mer, og tror nok at flere kommer til og gjøre det samme. Mobbing er ikke greit. Klem til deg fra meg.🥰

      1. Paff det er det rette ordet jeg ble rykende forbanna, og det skal mye til for å få meg sint for å si det sånn.

        Jeg har aldri hatt råd til å handle fra hans nettbutikk og kommer ikke til å gjøre det heller.

        Nei mobbing er ikke greit det kan jeg si at jeg veit mye om.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg