Dagen har vært grusom og komme seg igjennom, håper bare på en god natts søvn.

 

 

 

Har da gått mine turer i dag utenom morgenturen så har det blitt to turer til i regnvær, har ikke hatt noen god dag gruer meg og stresser som ett lite helvete angående tannlege timen i morgen. Er såpass stressa og engstelig at jeg faktisk føler meg dårlig, og fryser og svetter om hverandre men det er nok stresset og angsten for timen i morgen.

 

Får bare håpe jeg får sove i natt sånn at jeg kanskje har det litt bedre i morgen enn jeg har hatt det i kveld, håper ingen ser dette som ett klage innlegg for det er det ikke for dette er realitetene i mitt liv når det gjelder tannlegeskrekken og angsten for det ukjente og det jeg ikke har kontroll på selv.

 

Lag deg en kjempefin kveld og natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
    1. Det vil gå så bra AudMarit
      Å tenk så bra det blir etterpå
      Dette klare du, eg har trua på deg😉

      1. Jeg veit ikke jeg får tro det går bra, ja det blir bra etterpå for da kan jeg gå hjem igjen med rene og hele tenner håper jeg da at det blir med den turen i år.

        Jeg skal da klare å gå dit og hun skal få gjøre det hun må i kjeften min, takk for at du har trua på meg for det har ikke jeg akkurat nå.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg håper på noen timer i alle fall i natt, Lur på dagen ødelegger natte søvnen natten etter men det er sikkert lurt. Takk for det.

        Klem fra meg til deg.

        1. Lykke til i dag! Og du, ta deg den luren når du kommer hjem. Det er noe når det en gruer for er over. Den lettelsen. Da slapper alle spente muskler av og man får virkelig hvile. Du får nok sove igjen til natta for det.

          1. Takk ja du sier noe der men jeg fikk ett par timers søvn i natt så jeg regner med at det skal gå fint med det.

            Men blir jeg for trøtt så skal jeg nok legge meg på sofaen litt når jeg kommer hjem.

            Klem fra meg til deg.

    2. Jeg ønsket deg virkelig lykke til i morgen! Vet hva tannlegeskrekk er, helt grusomt er det. Ønsker deg en så god natt som mulig, det blir aldri så ille hos tannegen som en sjøl tror.

      1. Tusen takk, den tannlegeskrekken er ikke enkel å hanskes med.

        Jeg håper på en time eller to på øyet i natt, jeg veit nå ikke det for jeg er så redd nå i alle fall. Skal være glad når jeg går ut døra på det bygget og er ferdig.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ingen kan bestemme hva du synes er vanskelig og har angst for. De fleste har noe de er redde for eller synes ikke er hyggelig å gjøre, men ikke alle er tøffe nok til å fortelle om det.
      Jeg likte ikke å gå til tannlegen tidligere. Fant en tannlege som brukte tid og fortalte om alt som skulle gjøres, og det hjalp meg. Håper at besøket i morgen går bra.

      1. Hun som er tannlegen min gjør det samme forteller hva som skal gjøres, og er det for mye så tar hun det over to ganger men hva hjelper det så fort hun sier at her må det borre og fylles da får jeg panikk. Jeg håper på null hull og ferdig med det litt puss og fjerning av tannstein, liker ikke det en gang så hun får ta det jeg orker å være med på.

        Det ser jeg når jeg er ferdig hvordan det har gått.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    4. Håper virkelig at du fikk noen timers søvn i natt. Ønsker deg lykke til, og jeg har troa på deg vet du. Varm klem kommer susende fra nord.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg