Dagen har vært fin men det kom snø i dag også.

 

 

 

I dag så startet med frokost som besto av knekkebrød med smør og ost på og en kopp kaffe,  og etter det så tok jeg på meg soene med broddene på sånn at jeg kunne gå tur på en litt tryggere måte. Det var og er i grunn kjempegodt, var også oppe hos venninnen min med samtaler og kaffe kos.

 

Og så fikk jeg en melding fra styret at jeg måtte måke verandaen fri for snø, ja tenkte jeg hvordan skal jeg få til det med en hånd det går ikke har prøvd i dag men det er jo bare at det ikke blir gjort.

 

Vi blir pålagt ting som må gjøres men de gjør ikke det de skal som å påse at det er strødd på en forsvarlig måte slik  at folk ikke skal skade seg noe som ikke blir gjort, så hvorfor jeg skal gjøre det de krever men for meg er det fysisk umulig og få måket verandaen min så da gjør jeg det ikke.

 

Har snødd litt i dag også men ikke mye.

 

Har også kost meg med tv er mye å se på på den skjermen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Der sier du noe ja de er fullstendig klar over det som har skjedd, for jeg fikk blomster fra styret dagen etter det hadde skjedd.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Det skal jeg si til dem at de kan gjøre for meg, hvis de ønsker at det skal bli gjort innen rimelighetens tid for skal de vente til jeg kan gjøre det selv så er det om to måneder da kan jeg bruke armen tilnærmelig som normalt.

    1. Klart du må få måkehjelp! Du er flink å gå turer – fint for helsen det 🙂 Og mye godt selskap i tv-en 🙂 Og fint at du også har venninnen din du besøker og har fine samtaler med 🙂 Lag deg en fin kveld 🙂

      1. Ja det skal jeg si i fra i morgen, jeg fikk det ikke til så det får de hjelpe meg med.

        Jeg må ut å gå meg en tur for det er sunt for kropp og skjel, ja jeg har ikke så mange andre å prate med om ting som er vanskelig og ellers bare det å ha noen å prate med.

        Tusen takk og det samme til deg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg