Dagen har vært fin i dag også, meldt litt regn her i morgen.

 

 

 

 

Dagen startet med frokost før jeg sprutet ut døra for å komme meg i butikken, det er så deilig å få unna den delen tidlig sånn at jeg slipper at det er så mange i butikken. Det ble en del blogglesing på meg da jeg kom meg inn igjen etter å ha vært i butikken, men jeg har ikke skrevet noe selv før nå sånn kan det gå noen dager.

 

Har vært så fint vær at jeg prioriterte og være ute mest mulig i dag, badet har jeg gjort i dag også det er så deilig i vannet nå liker best når vannet er litt kaldt.

 

Så var jeg oppe hos venninnen min i dag, hun ringte meg før jeg gikk ut på tur så jeg gikk opp til henne. Vi skravlet om alt mulig og ingenting over en kopp kaffe, så gikk jeg opp i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte. Det er så godt å føle seg til nytte for noen, ja det er rett og slett deilig å få den følelsen selv om det ikke er så ofte at den kommer opp og fram slik at jeg faktisk kjenner litt stolthet. Det hørtes sikkert dumt ut.

 

 

Så ble det kveld å da ble det til at jeg ble sittende og glo på flimrekassa, sett på sommerhytta og litt annet. Det blir vel kvelden på meg snart, skal på uttrykksgruppe i morgen håper bare det blir noe i morgen for nå er det to uker siden sist det var noe.

 

Det er meldt litt regn i morgen og det trenger vi nå, i allefall naturen trenger det veldig og vannmagasinene våre trenger det også.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Vi trenger alle å føle oss verdsatt av andre. Og for at andre skal verdsette oss, må vi verdsette oss selv først. Si minst tre fine ting til deg selv hver morgen og kveld! Jeg synes det hjelper godt på selvfølelsen. Du er vakker, verdifull, god mamma og venninne, en ressurs, omsorgsfull, kreativ, smart og hensynsfull. Si det mens du ordner deg, vasker fjeset og grer håret, en skal også føle seg vel. God natt, klem ❤

      1. Ja det gjør vi alle, men å verdsette seg selv er ikke så enkelt men det er faktisk noe vi må gjøre ja. Det tipset skal jeg ta til følge, gjorde det i går kveld og i dag tidlig og skal gjøre det i kveld også. Takk for fine ord og noen av dem brukte jeg de tre gangene, følte meg litt dum da jeg gjorde det men det var litt bedre i dag tidlig.

        Natten ble bra den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Litt kleint er det, men så lenge det hjelper får det være. Når selvfølelsen vokser kommer også selvtilliten, og vi fremstår på en tryggere måte. Slik at andre ser oss i et nytt lys. Du skal ta plass, like mye plass som andre. Det har du rett og krav på, men må bare få bygget opp litt selvfølelse. Du er viktig for mange! God klem ❤

          1. Jeg skal jobbe med saken med hensyn til det å ta min plass og like mye plass som alle andre, jeg må jobbe med å få opp selvfølesen og selvtilliten.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg