Dagen har vært fin den, blir en spennende kveld.

 

 

 

Det har vært en kjempe fin dag i dag, har vært på tur i dag en kjempe lang en på fjellet er det mange fine farger. Men som alltid så har jeg ikke tatt noen nye bilder i dag men hva gjør det, ja jeg glemte mobilen hjemme så det ble litt vanskelig og ta bilder uten den, for det er den jeg tar alle bildene med så da blir det uten er vel teksten som er det viktigste mener jeg da.

 

Har også vært oppe hos venninnen min i dag også, og handlet for henne det hadde jeg gjort på morgenen så det var jeg ferdig med for lenge siden.

 

Nå sitter jeg å venter i spenning på valgresultatet i natt eller i morgen tidlig, ja ja jeg skal i allefall nå så kom valg prognosene og med den så blir det regjeringsskifte da er det bare å håpe at dette blir valg resultatet også. Det er noe jeg har ønsket for dette valgt som nå er ferdig og valglokalene er stengt for denne gangen.

 

 

Men jeg skal holde ut til langt på natt for jeg skal ha med meg det meste og helst valgresultatet, sånn som jeg og sikkert flere med meg at det blir regjeringsbytte nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud- Marit.

3 kommentarer
      1. Jeg hadde en kjempefin dag i går og like fin i dag.

        Jeg ble glad for at det ble regjeringsskifte, ja men det skal nok gå bra dette.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg