Dagen har i bunn og grunn veldig fin.

 

 

 

Har i bunn og grunn hatt en veldig fin dag, en av grunnene er at jeg har veldig mye ute. Det er en grunn til at jeg har vært mye ute har jo verken hatt internett eller tv, så da ble det til at jeg gikk opp en tur i skogen helt alene og tittet på naturen og nytt den stillheten den bringer. Fikk rett og slett pustet litt friere når du er ute i naturen, det høres sikker veldig kjedelig og ensomt ut men jeg syntes det var godt å være i høyden på skyggesiden for der var det ikke så varmt det var også litt mer luftig.

 

Før jeg gikk dit opp så ringte venninnen min for hun trengte noe i butikken, vi satt og drakk kaffe og skravlet litt før jeg gikk opp i butikken sånn at hun fikk i hus det hun trengte.

 

Så bar det opp i høyden på tur det var ett stykke å gå opp og inn i skogen, da jeg skulle hjem så møtte jeg noen som jeg har kjent siden jeg var liten som lurte på om jeg ville sitte på inn til byen noe jeg sa ja til. Satte meg ned på en benk i byen og tittet på folke mengden, noe som jeg syntes er koselig og så behøver jeg ikke å prestere noen ting bare sitte å se på folk er spennende.

 

Men nå tror jeg det er på tide å si takk for i dag og god natt, nå skal jeg kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine og se om jeg får noen timers søvn i natt helst en hel natt med søvn men det er vel for mye forlangt eller ikke.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Tusen takk, ja jeg hadde en kjempe fin dag i går. Klem fra deg til meg.

        Min dag har vært ganske fin til nå, ønsker deg også en kjempe fin dag.

    1. Håper du har hatt en god natte søvn.
      Å gå tur i naturen er noe av det beste som finnes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg